Klacht: Bezorger boycot ons !

op 06 september 2016 over Volkskrant in de categorie Kranten - Landelijk

In juni dit jaar gingen onze buren op vakantie: abonnement op BNdeStem tijdelijk stop gezet. Tóch elke dag de krant in de bus. Klachten indienen hielp niet.
Naderhand is het bij de bezorging op ons adres een ramp: om de haverklap geen Volkskrant in de bus. Daar ons idee worden wij vanwege de bovenstaande klachten geboycot. Ook nu helpt het niet om klachten in te dienen. Voortdurend wordt er beloofd dat de distributeur (van diep in de zeventig) aangesproken wordt én de bezorger; het wordt nu een ernstige klacht; etc.
Gisteren was de krant er pas om half acht, het tijdstip dat wij de deur uit moeten om te gaan werken. Toevallig troffen wij de bezorger: “Tja, er waren problemen wat helaas ook effect had op de klanten. En ja, vanaf nu gaat het echt goed.”
Vandaag wederom geen krant in de bus.Het rare is dat de buren steeds wél de krant hebben. (Hier heeft de bezorger verschillende kranten in zijn tas)
NIETS helpt, dus ik denk dat de Volkskrant niet meer geïnteresseerd in haar abonnees.
Aangezien ik weet waar de distributie plaats vindt ga ik er nu naar toe. Misschien dat zij wat wil doen, wat ik overigens betwijfel.
Zo’n twintig jaar terug, toen onze dochter de krant bezorgde, werd de bezorger door de distributeur aangesproken als de krant niet bezorgd was en werd de krant alsnog bezorgd. Dat is het probleem misschien:
alles moet centraal geregeld worden waardoor het verantwoordelijkheidsgevoel niet bevorderd wordt omdat de klacht via via via pas bij de bezorger terecht komt.

Als wij gewoon iedere dag de krant in de bus krijgen.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Volkskrant

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Volkskrant nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jcemdebruijn