Klacht: Bezorger belt niet aan en contact nummer werkt niet

Oldschooltattoobaby op 01 maart 2021 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag zou ik een pakketje verwachten. Vervolgens krijg ik een mail dat de bezorger er is geweest maar niemand heeft open gedaan en het pakket naar een ups point wordt gebracht. Ik was de hele dag thuis en ik heb geen enkele bel gehoord.. vervolgens bel ik naar het ups contactnummer om dit te melden en moet ik mijn trackingnummer inspreken. Tot 4 keer toe verstaat de computer mij niet, ondanks het overduidelijk articuleren en uitspreken van de cijfers en letters. Ontzettend irritant en ben uiteindelijk nog steeds niks verder..

Een mens en geen computer die je aan de telefoon krijgt om je te woord te staan.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van UPS

1 jaar geleden - Beste Renee, Bedankt voor uw bericht. Wat spijtig om te horen dat dit zo is gegaan.Ons excuses hiervoor. Ik kan dit aanpassen om bij u adres te Leveren. Deze aanvraag zal tot op 2 werkdagen duren en daarna wordt het pakket bij u aangeboden. Graag hoor ik van u terug wat u het liefst hebt, zodat we dit zo snel mogelijk kunnen oplossen. Ik vertrouw erop u voldoende geïnformeerd te hebben en nogmaals excuses voor het ongemak. Mocht u nog verdere vragen hebben, neem dan gerust opnieuw contact met ons op. Met vriendelijke groet, UPS Customer Service Belgium The Netherlands

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 01 maart 2021 om 12:14 geantwoord

Beste Renee,

We hebben helaas verder geen bericht meer ontvangen met betrekking tot uw eerdere bericht.
Mocht u alsnog contact met ons opnemen, dan help ik u graag verder.

Ik zie uw reactie graag tegemoet, en ik wens u nog een prettige dag toe.

Kind regards / Vriendelijke groeten,
UPS Customer Service
Belgium The Netherlands

Alle klachten die gemeld zijn door Oldschooltattoobaby