Klacht: Bezorger belt aan op verkeerde nummer, belt niet op onze mobiel en gaat weer.

op 20 september 2017 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag (20-9-2017) zijn we de hele dag thuisgebleven om de lang verwachte bank in ontvangst te nemen. Na het sms’je gekregen te hebben van “nog 30 minuten” nog dik een uur gewacht te hebben, toch zelf maar eens gebeld met extra@home. Hier kreeg ik te horen dat de bezorger al aan de deur is geweest en niemand thuis aangetroffen heeft. De deurbel is nooit over gegaan… De telefoon operator ging de bezorger bellen en zou mij terugbellen. Na 15 minuten niets gehoord te hebben zelf maar teruggebeld om antwoord te krijgen. Ik kreeg weer dezelfde operator er aan en hij vertelde me dat de bezorger al terug was geweest op het depot en naar huis was. Een nieuwe afspraak was de enigste oplossing. Hier ging ik niet mee akkoord en heb de operator verzocht om te kijken wat hij nog kon doen en mij weer terug te laten bellen. Na nog eens 15 minuten gewacht te hebben en wéér niet teruggebeld te zijn, zelf maar weer teruggebeld. Ditmaal kreeg ik een andere operator er aan (die andere was snel naar huis gevlucht). Deze heeft nogmaals naar de bezorger gebeld (die al naar huis was?) en kon mij vertellen dat de bezorger ABSOLUUT geen zin had om terug te komen. Het enigste wat er geregeld kon worden was een vervolgafspraak. De operator had ook ABSOLUUT geen zin om de bezorger nogmaals te bellen en te zeggen dat hij nog maar een extra rondje rijdt.

Als ik ergens een probleem maak, werk ik met man en macht er aan om het op lossen. Wanneer het te moeilijk is om bij het juiste nummer aan te bellen en vervolgens verzocht wordt om terug te rijden, en je weigert dit, dan heb ik geen woorden voor hoe onbeschoft je bent. Wij zitten nu al 8 weken zonder bank (deze was eerst uit voorraad leverbaar) en zo schiet het niet op. Extra de dag vrij gepakt en dan krijg je dit.

Als mijn bank er vandaag zou komen te staan (ik vraag niet het onmogelijke, zo\'n vrachtwagen heeft ook een achteruit). Verder ben ik ABSOLUUT niet tevreden met zo\'n standaard antwoord wat jullie bij elke klacht geven. Ik wil dat dit opgelost wordt door een mens a.u.b.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Robbie Heukels

1 maand geleden - Dag 2: Bezorger heeft het eindelijk weten te vinden, komt het volgende probleem. Ze willen hem niet naar boven brengen terwijl met Leen Bakker duidelijk is afgesproken dat de bank binnen wordt afgeleverd. Dit hebben zij ook op de order erbij gezet. Weer flink aan het bellen geweest met Extra@Home en ze weigeren gewoon om de bank boven te brengen. Sterker nog, ze kunnen de discussie niet winnen en hangen mij gewoon op!!! Ik sta echt perplex over hoe er hier met mij omgegaan wordt en sta op ploffen!

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 03 oktober 2017 om 09:51 geantwoord

Beste meneer Heukels,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Helaas was er verwarring ontstaan betreft de etage waar u op woont. Volgens de chauffeur bevond u woning op de 4de etage, maar volgens Leen Bakker was er sprake van een extra trap.

In overleg met u is uw bestelling gepland voor 22-9-2017. Volgens onze informatie is uw bestelling geleverd. We hopen dat de levering nu naar wens is verlopen.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en wens u nog een prettige dag.

Extra@Home Klantenservice

Heeft op 05 oktober 2017 om 19:03 geantwoord

Verantwoordelijkheid nemen zit er bij jullie niet in, dat merk ik al. Als ik hier verder op in zou gaan zouden jullie het nog tot een rechtzaak laten komen om voor mij enige schadevergoeding te krijgen. Jullie vinden het de schuld van de leverancier en ik moet daar maar aankloppen. Maar wie stond hier tot tweemaal toe voor mijn deur die weigerde, Leen Bakker of Extra@Home?!

De bank staat eindelijk ja dus hier laat ik het bij.

Hopelijk hoef ik nooit meer met jullie service in aanraking te komen. Het bloed onder mijn nagels vandaan halen, dat kunnen jullie goed. Fijne avond nog, tuig.

Alle klachten die gemeld zijn door Robbie Heukels