Klacht: Bezorgen brengt pakket niet

op 29 januari 2018 over General Logistics Systems (GLS) in de categorie Koeriersbedrijven en post

Donderdag zou er een pakje bezorgd worden. Pakje is niet bezorgd, ook geen briefje in de bus. Gebeld, twee verschillende redenen gehoord: “onjuist adres” en “geweigerd”. Allebei erg vreemd, er worden door andere bezorgers een aantal pakjes per dag bezorgd. En er zijn altijd meerdere mensen aanwezig. Adres doorgenomen, klopt precies!
Vrijdag kon niet meer geleverd worden en GLS levert niet op zaterdag.
Helaas, had het eigenlijk snel nodig.
Dan maar wachten op maandag.
Precies hetzelfde verhaal!! “Geweigerd” en even later “onjuist adres”. Weer adres doorgenomen (ze belden me zelf, ze hadden dus mijn telefoonnummer. Waarom dit niet gebruiken tijdens bezorging?).
Adres klopt nog steeds als een bus. Is ook geen moeilijk adres.
Er zal een nieuwe poging gedaan worden. We wachten maar weer af

Ik geef ze nog een derde kans. Als dat weer niet lukt, ga ik er werk van maken.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar General Logistics Systems (GLS) over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door General Logistics Systems (GLS) in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat General Logistics Systems (GLS) een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 07 februari 2018 om 12:53 geantwoord

Paje was uiteindelijk op \"afgeleverd\" gezet. Er stond bij dat ik er voor getekend had (wat niet zo was). Toen ik tevergeefs naar alle buren was geweest, kwam een stuk later de bezorger: \"Ja, ik had zelf maar even getekend, want ik zou de bezorgtijd toch niet halen\"....

Alle klachten die gemeld zijn door glahuis