Klacht: Bezorgen

op 30 mei 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

tot 2 x toe geen bezorger geweest.
Dood leuk een mailtje van, niemand aanwezig.
Dikke doei, nee ik was wel thuis.
Lidl zegt dat ik dhl moet contacten en dhl zegt, nee je moet bij lid zijn.
Dus voor de 2e dag van het kastje naar de muur gestuurd.
Zeggen beiden er niks aan te kunnen doen.
Dus dat de bezorgers mijn adres niet kunnen vinden moet ik maar lekker wachten.
Net zei dhl dat ik er zelf om kan naar Roosendaal.
50 min heen en 50 terug. Denk het niet ik heb bezorgkosten betaald …

Gewenste Oplossing:

ik wil mijn spullen en wel vandaag.
Dat is de afspraak

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Lidl

3 maanden geleden - Wij hebben je klacht op 30-05-2020] via e-mail beantwoord. Hierin is de volgende oplossing geboden: We hebben het nieuwe bezorgmoment aangegeven dat DHL heeft ingepland, en voor de ontstane vertraging de verzendkosten naar je teruggeboekt. Wanneer je nog meer vragen hebt, kun je contact opnemen via [email protected] Met vriendelijke groeten, Klantenservice team Lidl Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Zeiksnor