Klacht: Bezorgdatum niet nagekomen

op 15 september 2017 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste, op 14 september 2017 zou ik een kast ontvangen van otto via post nl, ik heb netjes een data gekozen die mij zelf uitkwam. Ik heb de tijdstip ontvangen wanneer de bezorger +- zou arriveren, echter kreeg ik een sms dat de bezorger langs is geweest en dat ik niet thuis was terwijl ik het ook via het raam in de gaten ging houden mijn huisnummer is 1-3hoog in jullie database wordt dit als 13 gezien daarom wordt ik normaal gesproken ook gebeld door de bezorger om te vragen of ik thuis ben omdat ze naar nr 13 gaan maar dan geef ik het aan dat ik op nr 1 drie hoog zit, dit keer heb ik ook geen belletje ontvangen ik vermoed dat de bezorger door het slechte weer te lui was om het kast te bezorgen ik heb nu voor maandag 18 september een nieuwe afspraak staan maar dit kost mij ook telkens geld vanwege vrij nemen van werk wie gaat mijn schade vergoeden? Daarnaast is de kans groot dat de kast beschadigd is geraakt omdat het eenmaal is geladen en weer gelost door dat het niet is bezorgd!

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn spullen op de gemaakte afspraak ontvangt zonder schade.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 20 september 2017 om 15:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste M. Bektas,

Bedankt voor uw bericht.

Onze excuses dat wij uw zending niet hebben kunnen bezorgen.
Wij danken u daarom hartelijk voor uw melding. We streven continue naar het verbeteren van onze bezorgservice en klantcommunicatie met als einddoel dat dergelijke incidenten niet meer voorkomen.

Uw bestelling is vanuit Otto aangemeld met huisnummer 13. Helaas heeft u niet aangegeven dat het huisnummer foutief was. De chauffeur heeft aangebeld op nummer 13 en een foto gemaakt van de intercom en naambordje. De chauffeur is niet verplicht om naar de klant of klantenservice te bellen. Met het voorgaande heeft de chauffeur aan de voorwaarden voldaan van de procedure niet thuis melding.

Wij gaan ervan uit u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Extra@Home Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Bektas90