Klacht: Bezorgdatum ergens rond 2056

op 27 september 2017 over Studystore in de categorie Boeken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op de site staat heel leuk “snel en gratis bezorgd”, of “UITERLIJK binnen vijf werkdagen”. Moet je voor de grap eens wat bestellen. Bijna elke dag wordt de bezorgdatum verlengd met een aantal dagen. Ik wacht nu op één boek, die ik uiteraard dáár besteld heb omdat het zo snel bezorgd zou zijn. Het zou maximaal vijf dagen duren, ik wacht nu al drie weken. Reken er maar niet op dat ze iets zinnigs te zeggen hebben als je ze belt.

Gewenste Oplossing:

Dat mag je zelf bedenken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Studystore over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Studystore in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Studystore een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Studystore

Heeft op 09 oktober 2017 om 12:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Benzie_