Klacht: Bezorgbundel gekocht maar geen bezorg mogelijkheid

Milagros Suarez Santos op 16 februari 2021 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb per 6-01-2021 een bezorgbundel gekocht voor 1 jaar, ik heb 1x per week kunnen bestellen tot 11 februari sindsdien geen beschikbaarheid meer.
Erg teleurstellend, in heb bleekbaar een valse belofte gekocht. De AH heeft meer beloftes verkocht dat ze waar kunnen maken!
Ik wil graag zo snel mogelijk weer wekelijks kunnen bestellen en anders wil ik mijn geld terug!

Gewenste Oplossing:

Als ik weer elke week kan bestellen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Milagros Suarez Santos