Klacht: Bezorgafpsraak is ZEER BELABBERD nagekomen

op 02 augustus 2017 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

*Vanmorgen bericht van PostNL: -bezorgen met onze service Extra@Home. Op 2-8-2017, tussen 12:30:00 en 15:30:00-

*Vanmiddag ca 15:00 kreeg mijn man een sms dat het bezorgen niet ging lukken en dat ze de volgende dag (donderdag) zouden bezorgen, geen tijd opgegeven.

*SMS van Extra@Home om 15:04: -Wij hebben vandaag geprobeerd uw opdracht van Plasmavisie bij u uit te voeren, helaas is dit niet gelukt. U kunt hier een nieuwe afspraak maken door middel van de bezorgkalender.-

*Toen ik belde heb ik de 1e keer maar liefst 22 minuten in de wacht gestaan en de 2e keer 8 minuten vóór ik een medewerker aan de lijn kreeg. Bleek dat de chauffeur bij zijn bedrijf had afgemeld dat het adres niet bereikbaar zou zijn. Hij moet dan een foto meesturen maar die was zo onduidelijk dat het niet te zien was.
Ons huis is heel goed bereikbaar, in een gewone straat, begane grond, eigen oprit, geen opbrekingen o.i.d.
De chauffeur had zich op het bedrijf al afgemeld om 15:18 terwijl hij tot 15:30 zou moeten bezorgen (geen zin gehad zeker?????)

*Nu heb ik een nieuwe afspraak moeten maken voor bezorging op 3-8 tussen 15:30 en 19:00 (kan niet in de ochtend vanwege werk, had vanmiddag ook al vrij moeten nemen). Omdat onze “oude” tv vanavond al wordt opgehaald zit ik dus vanavond zonder tv en omdat mijn man morgenavond moet werken, dus dan ook geen tv.

Ik heb dit ook gemeld bij Plasmavisie en hun geadviseerd om over te stappen naar een andere vervoerder, want jullie service is ronduit
K L O T E , zeer belabberd.
We leven in een 24-uurs maatschappij maar jullie doen hier klaarblijkelijk niet aan mee.
En wie vergoed mijn halve weggegooide snipperdag van vandaag????
Nog nooit heb ik zo’n stugge instantie meegemaakt waarbij de klant zeker geen koning is maar gewoon een nummer, niet belangrijk. Terwijl jullie wél van ons moeten bestaan.

Ik ben benieuwd naar jullie reactie hierop!!!!!!!!!

Met géén vriendelijke groet,

Rob en Corrie Schefferlie

Als mijn TV NU nog wordt bezorgd met op z'n minst een bos bloemen en grote excuses. Maar vooral verbetering van jullie klantvriendelijkheid, want daar schort het heel erg aan.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 04 augustus 2017 om 16:13 geantwoord

Beste meneer Schefferlie,

Harteljk dank voor uw melding.

Onze excuses dat uw zending niet op de gewenste datum is bezorgd.

Als een levering niet door kan gaan is het normaliter wel de gang van zaken dat u hierover wordt geïnformeerd. Wj zullen dit doorgeven aan de vervoerder en aan onze klantenservice dat zij in het vervolg u en andere klanten op de hoogte brengen zoals behoort.

Bij het inplannen van een afspraak is het helaas nooit mogelijk een voorkeur voor een tijdvak aan te geven. Alle orders worden in de avond vóór de lever-dag ingepland op vastgestelde routes. Aan de hand van uw plek op de desbetreffende rit wordt er een tijdvak aan gekoppeld en dat is het tijdvak wat u per sms of e-mail vóór 08:00 's morgens op de dag van levering ontvangt.

Wij gaan ervan uit u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Extra@Home Klantenservice

Heeft op 04 augustus 2017 om 21:55 geantwoord

Ik verwacht op zn minst een telefoontje waarin ik het e.e.a. ander kan uitleggen. Bovenstaand antwoord is zo'n standaard antwoord en daar neem ik géén genoegen mee. Er is namelijk van alles en nog wat mis gegaan en ik heb 2x voor Piet Snot een halve snipperdag moeten nemen.

Alle klachten die gemeld zijn door robspijk1956