Klacht: Bezorg te vroeg

op 10 juli 2017 over Online Pakket Dienst in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket zou tussen 15:00 en 18:00 worden geleverd. Kom ik iets voor drie eerder thuis van het werk ligt er al een niet briefje in de bus.
Reactie van OPD is dat de bezorgen op tijd was terwijl ik om 15:00 de klanten service al aan de telefoon had.

Gewenste Oplossing:

Vandaag als nog pakket bezorgen voor 18:00.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Pakket Dienst over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Online Pakket Dienst in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online Pakket Dienst een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online Pakket Dienst

Heeft op 12 juli 2017 om 13:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Wouter,

Voor zo ver we kunnen achterhalen was de koerier om 15:00 aanwezig. Deze heeft ook een foto gemaakt naar aanleiding van de niet thuis melding. Ik zie dat er ondertussen een nieuwe afspraak is gemaakt voor levering op de 14e in de avond. Ik ga er vanuit dat deze levering probleemloos verloopt. Mocht dit niet het geval zijn dan vernemen wij dit graag.

Met vriendelijke groet,

Online Pakket Dienst.

Alle klachten die gemeld zijn door wbootsma