Klacht: bezorg momenten

lia coenen op 04 december 2021 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

IK kon mijn bezorg momenten kiezen lukt niet!!! IK wil 11 december-18 december-24 dec-29dec. in mijn bestellingen hebben staan. Dat zou kunnen bij mijn bezorg bundel omdat mijn vaste tijd niet kon met de feest dagen. Kies uw bezorgdatum ik klik er op en niets???Lia Coenen

Ik ben tevreden als die datums in mijn bestellingen worden gereserveerd van mijn bezorg bundels

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Reactie van de melder van de klacht lia coenen

1 maand geleden - Ik heb geprobeerd hierover te bellen na een half uur nog niemand aan de lijn zeer ergerlijk! ONline allemaal oplossingen die hier niet van toepassing waren. Ik moest zeer op tijd zijn stond in de mail en ik kon mijn bestaande bezorgmomenten niet veranderen want die waren goed. OOk 11 december viel weg in mijn bestellingen terwijl het er eerst wel stond. IK kan niet naar de winkel daarom is het belangrijk dat de bezorg datums kloppen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lia coenen