Klacht: Bezet houden van parkeerplaatsen

op 17 september 2018 over Parkeren in de categorie Overheid

Wij hebben buren die 2 auto’s hebben op 1 adres dus en constant voor elkaar de parkeerplaats bezet houden.
Als er 1 weg gaat dan zet de ander zijnhaar auto dubbel neer. Na meerdere malen aangegeven te hebben dat dit uitermate vervelend is omdat wij ook een baby hebben en dan zo nu en dan ook wel eens op een normale manier willen thuis komen zonder de hele buurt af te struinen naar een parkeerplek malen hun hier dus niet om zelf niet toen ik net bevallen was en thuis kwam met een pas geboren baby moesten wij maar gewoon gaan zoeken naar een andere plek. Nu wonen wij in laakkwartier en is het zoeken naar een plak dus niet makkelijk en het bezet houden van 2 plekken zou in mijn ogen dus ook niet mogen. Praten met deze mensen help niet.

Als hun rekening houden dat ze niet de enige bewoners zijn met een auto en dat andere mensen ook graag zo nu en dan de auto eens voor de deur hebben.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Parkeren

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Parkeren nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pearl1988