Klacht: bedrog beyond beauty

op 18 december 2013 over beyond-beauty in de categorie Beauty & Wellness

Ruim een jaar geleden heb ik mij eens via de computer een proefpakketje genaamd Hyalon beauty supplement laten opsturen. Daarvoor hoefde ik alleen de verzendkosten te betalen en kreeg ik een code om als ik verder geen belangstelling meer in dit product had me af te melden via die code. Nadat ik het proefpakkerje had ontvangen heb ik meteen geprobeerd om mij via de opgegeven code af te melden. Helaas ging dat niet want deze code werkte niet. Nadat ik een 2de zending kreeg heeft mijn vader die via het postkantoor teruggestuurd naar beyond beauty. Ook heeft hij gebeld om het stop te zetten omdat het via de opgegeven code niet ging. Het pakketje werdt wederom naar mijn ouders adres gestuurd aangezien ik tijdelijk opgenomen ben en heeft mijn vader hetzelfde pakketje weer via het postkantoor terug gezonden naar bovengenoemde adres. En wederom heeft mijn vader gebeld om te zeggen dat het stop gezet moest worden, dat ik alleen dat proefpakketje had gewild en verder geen interesse had. Nu blijft dit bedrijf maar aanmaningen sturen. Toen heb ik het zelf nog een keer telefonisch contact opgenomen met beyond beauty waar ik zeer onredelijk behandeld werd. Dit bedrijf staat bekend als natuals. Ook hwt programma Kassa heeft er al aandacht aan besteed dat dit pure bedrog is. Ik ben mwt dit bedrijf nooit geen overeenkomst aangegaan en verzoek nu ook dringend om te stoppen met het sturen van aanmaningen. Ik heb dit ook nog per brief bevestigd en hoop hiermee duidelijk genoeg te zijn geweest. Hoogachtend T.J.A.Peters

Lees bovengenoemde.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over beyond-beauty

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over beyond-beauty nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door TJA Peters