Klacht: bewust vasthouden pakket

op 27 juni 2017 over FedEx in de categorie Koeriersbedrijven en post

spullen besteld in USA kan gevolgd worden met Track and Trace ligt inmiddels in sorteercentrum en is vrijgegeven. Ze houden bewust het pakket nu vast tot overmorgen zodat het binnnen de Economy termijn valt anders zijn ze te snel en gaan mensen niet met Priority sturen. Online klacht aangegeven reactie gekregen over vrachtnummer binnen 2 minuten heb ik geantwoord hoor niks meer. Belachelijk dat je een pakket bewust vasthoud 2 dagen terwijl het bezorgt kan worden heb ook voorgesteld op te halen nee kan niet. Ze vergeten nu 1 ding ik heb zakelijk regelmatig met vervoerders te maken waar ik zelf kan kiezen u begrijpt dat ik op mijn werk geen enkele zending met FedEx zal versturen als je logisch nadenkt een pakket 2 dagen vasthouden omdat er anders niet met Priority verstuurd zal worden absurd. Het pakketje ligt nu in Ridderkerk 2 dagen te wachten terwijl ik zelf uit Ridderkerk kom thumbs up for FedEx

Niet......dit wordt niet opgelost maar voor andere mensen wel even goed nadenken voor je met FedEx in zee gaat ;)

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over FedEx

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over FedEx nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door m.oostdijk