Klacht: Bewind

op 01 augustus 2017 over Modus Vivendi in de categorie Schuldsanering

Ik heb een klacht over Modus Vivendi Zwijndrecht. Ik heb mijn bewindvoerder gevraagd wat ik moet doen, want ik ben samen gaan wonen. Omdat ik onder beschermings bewind sta, wilde ik alles netjes regelen. Ik heb mijn bewindvoerder gevraagd wat ik allemaal moet, en of ik naar kantoor moest komen via mail.Tot op heden heb ik geen antwoord gekregen. Nu ben ik samen gaan wonen en mijn vriend is bereid te helpen met alle vaste lasten. Mr. Van Rossen daarin tegen wil dit niet hebben omdat hij bang is dat mijn vriend niet mee gaat betalen. IK weet ZEKER dat ie dat wel gaat doen. Nu wil de heer van Rossen een brief gaan schrijven naar de woningbouw om hem uit huis te laten zetten. Ik vind dit niet menselijk!!!! Daarom wil ik een klacht indienen, mijn mails worden niet behandeld en het is niet de eerste keer. Dit is toch te gek voor woorden?!

Ik ben pas tevreden als mijn mail op tijd word gelezen en behandeld!! En als ik niet bedreigd word met van alles en nog wat. En ik wil duidelijk hebben dat ik zelf de regie van mn leven blijf. Want nu is net of ik een misdaad heb begaan!

Alle klachten die gemeld zijn door Arlene Murray