Klacht: bevoorrading filiaal Sav. Lohmanplein Den Haag

op 15 januari 2017 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

mijn mantelzorger doet altijd op zondag mijn boodschappen bij dit filiaal. Ook weer vanmorgen. Nu waren er weer 5 artikelen niet voorradig. Doordeweeks werkt ze de hele dag en kan dus dan geen boodschappen voor me doen. De artikelen die in de bonus zijn zijn ook vaak niet aanwezig. Wilt u maatregelen nemen dat dit verandert.

als hier iets aan gedaan wordt. Misschien moet de filiaalleider eens op zijn vingers getikt worden?

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Hermi Bosch

1 maand geleden - Mijn boodschappen bij AH worden door mijn mantelzorger nu bij dit filiaal opgehaald nadat ik deze per e-mail aan de manager heb doorgegeven. Dat vind ik een geweldige service van AH-filiaal Sav. Lohmanplein, Den Haag! EEN GROOT COMPLIMENT VOOR JURJAN TELDER, een v.d. managers die dat mogelijk maakt. Het probleem blijft echter bestaan dat sommige boodschappen die op mijn lijstje staan, niet voorradig zijn en mijn mantelzorger moet dan weer teruggaan. Dus de bevoorrading moet nog verbeterd worden.

Alle klachten die gemeld zijn door Hermi Bosch