Klacht: Bevlekte plafond van de woonkamer na een instalatiebeurt van de verwarmingbuisjes.

op 24 augustus 2017 over Feenstra in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Klacht 1: Door Feenstra werd op 5 juli bij mijn huis nieuwe verwarmingbuisjes geinstalleerd. Over paar weken na de instalatie kreeg ik gele vlekjes op de plafond, rondom de buisjes.

Klacht 2: Kleur van de nieuwe buisjes is lelijk, past niet bij de rest van de buisjes.

1: Wanneer de plafond van mijn woonkamer gerepareerd wordt en niet meer lekt.
2: Wanneer de buisjes van de verwarming in witte kleur geverfd worden.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Feenstra over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Feenstra in behandeling genomen

Bericht van Feenstra

2 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Ugur, Hartelijk dank voor uw bericht. Vanuit Webcare hebben wij meerdere malen telefonisch contact met u opgenomen, helaas was u telefonisch niet te bereiken. Wij zullen het in ieder geval later op de dag of anders morgen nogmaals proberen. Met vriendelijke groet, Feenstra Webcare

Reactie van de melder van de klacht Z. Ugur

2 maanden geleden - Geachte heer/mevr., Bedankt voor uw reactie. Inderdaad werd ik twee keer door een onbekend nummer gebeld. Ik begrijp dat u mij morgen nog een keer gaat bellen. Echter ben ik morgen de hele dag telefonisch niet bereikbaar.Op woensdag (30-8) en donderdag (31-8) ben ik na 15:00 uur weer bereikbaar. Anders kunt u mij op vrijdag 1 september bellen. Met vriendelijke groet, Zehra Ugur

Bericht van Feenstra

2 maanden geleden - Geachte mevrouw U***, Inmiddels is er telefonisch contact geweest en is er een afspraak ingepland voor dinsdag 12 september tussen 08:00-12:30 uur om de schade te bekijken. Na dit bezoek zullen wij wederom contact met u opnemen om de situatie verder te bespreken. Mocht u nog vragen hebben naar aanleiding van dit bericht dan kunt u deze e-mailen naar webcare@feenstra.com. Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Feenstra Webcare

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Feenstra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Feenstra

Heeft op 12 oktober 2017 om 13:03 geantwoord

Geachte mevrouw Ugur,

Onlangs hebben wij telefonisch contact met u gehad betreffende uw klacht.

Tot op heden hebben wij geen reactie van u mogen ontvangen. Om uw klacht verder in behandeling te kunnen nemen, hebben wij gevraagd om een aankoop bon. Wij verzoeken u vriendelijk om deze informatie alsnog naar ons te sturen.

U kunt de aankoop bon e-mailen naar webcare@feenstra.com.

In afwachting van uw antwoord.

Feenstra Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Z. Ugur