Klacht: Bevestiging reis naar Bali op23 september 2017

op 22 juli 2017 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Op 18 luli 2017 heb ik telefonisch een geboekt naar Bali op 23. September 2017 . Het betoog een reis voor 2 personen bevoorrecht 10 nachten voor een prijs van € 795,–per persoon. van deze prijs gaat nog de clientenkorting van 4 procent nog vanaf. IK heb gesproken met Yvonne. ZIj zoutmijn de vestiging per mail doen toekomen . Ook heeft zij. Mij beloofd dat zij mij op 18 juli zou terugbellen met mijn vraag wat de kosten zijn om buseneeclass te vliegen. Zij moest contact opnemen met met de vliegmaatschappije IK zou zo wie zo op 18 juli bericht krijgen. Na een paar dagen heb ik gebeld om te vragen waar de bevestiging bleef. Ik heb zeker. 50 keer gebeld. Zelfs met een wachttijd van 1 minuut heb ik een uur moeten wachten. Ook vandaag weer. Ik vind dit een heel slechte zaak. Ik heb als vaste klant nog nooit problemen gehad met corendon. Graag vraag ik een bevestig van de reis en uitleg Met vriendelijk groet

G. Engbers, Elsmorsweg 48,7575 pd Oldenzaal. Tel nr 0642097165, of 0541 522769

Ik ben tevreden als ik bevredigend antwoord krijg

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 2407441