Klacht: Bevestiging email

op 05 september 2018 over Travelgenio in de categorie Reizen Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemorgen.

Ik heb vanmorgen een boeking gedaan nu werd niks duidelijk aangegeven. Tijdens het boeken stond dat bagage inclusief was. Na betaling staat er geen bagage meer bij dat je dat los moet betalen.
En heb ook nog geen bevestigingmail gehad waar ik de vlucht code’s en informatie kan vinden.

Groeten Bram

Gewenste Oplossing:

Als ik de mail heb gehad en meer duidelijkheid hebt over de vlucht en de bagage.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Travelgenio

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Travelgenio nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Travelgenio in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Bram Naaktgeboren