Klacht: bevestiging annulering

op 03 mei 2017 over Bruynzeel Keukens in de categorie Keukenleveranciers

geachte bruynzeel, Door een aantal fouten van uw bedrijf was ik genoodzaakt om mijn bestelde keuken te annuleren dit zou kosteloos gedaan worden ..na een aantal telefoontjes waar ik iedere keer afgewimpeld werd met …degene is vrij …degene is op vakantie ….degene is op vakantie en haar vervanger belt u terug is tot op heden nog steeds geen bevestigingsbrief ontvangen van de kostenloze annulering daarom doe ik het nu via de officiële klachten . Het lijkt mij niet zo moeilijk om een bevestigingsbrief te sturen zodat we dit kunnen laten rusten . Dus ik wil u vriendelijk maar dringend verzoeken ons die bevestiging te sturen naar het onderstaande adres. met vriendelijke groet C Uitzetter Beelstraat 46 8015 NU Zwollemochten er naar aanleiding van deze klacht nog vragen zijn ben ik bereikbaar op nr 06-25004891 zo niet dan zie ik uw bevestigi g tegemoet.

Bevestiging door het versturen van de bevestiging van de annulering. !

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bruynzeel Keukens

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bruynzeel Keukens nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kenzi 15