Klacht: beveilingsvraag vergeten

op 26 februari 2018 over Habbo Hotel Nederland in de categorie Internet Games

Beste lezer,
Elke dag speelde ik graag habbo totdat ik een vraag moest beantwoord waar ik het antwoord niet meer op wist. Vele mailtjes gestuurd naar habbo maar nooit een gesprek gehad met een van de moderators aan de telefoon zodat ik het kon uitleggen. 3 jaar daarna, zou ik graag bij mijn spullen willen komen omdat ik het weer wil gaan spelen. Als je beseft en alles natrekt dat er maar op 2 verschillende ip is ingelogt die afgelopen jaren, moet je toch wel zeker de conclusie kunnen trekken dat het mijn account is.

Ik ben tevreden als ik mijn account terug heb, anders een gesprek met een van de mensen die er over gaat die mij duidelijk kan uitleggen waarom het niet kan.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Habbo Hotel Nederland

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Habbo Hotel Nederland nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Habbo Hotel Nederland in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Habbo Hotel Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Habbo Hotel Nederland

Heeft op 15 september 2018 om 15:31 geantwoord

Beste Habbo,

Super bedankt voor het opnemen van contact met ons!

We willen je graag verder helpen, echter zijn wij niet in staat om beveiligingsvragen te herstellen. Het is jouw verantwoordelijkheid om te zorgen dat je de antwoorden op jouw veiligheidsvragen niet vergeet of kwijtraakt.

Ondanks dat wij snappen dat je weer volledige toegang tot je account wilt in het Hotel blijft het jouw verantwoordelijkheid om je gegevens te bewaren, bijvoorbeeld op een briefje in het echt of op een notitie.

Het spijt ons maar wij kunnen de gegevens waar jij om vraagt niet herstellen in het Hotel. Leer van deze situatie en zorg ervoor dat je op een ander account of een andere site altijd zorgt dat je je gegevens terug kan vinden.

Succes!

Filomiena
Konnichiwa!

Habbo Player Support
www.habbo.nl en www.habbo.be

Alle klachten die gemeld zijn door Sanderes