Klacht: Betreft: Klacht over contractverlenging en onrechtmatig nieuw abonnement

op 29 januari 2014 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Aan

T-Mobile Klantenservice BV
Postbus 16272
2500 BG Den Haag

Betreft: Klacht over contractverlenging en onrechtmatig nieuw abonnement

Hoogezand, 29-01-2014

Geachte heer/mevrouw,

Een paar maanden geleden heb ik contact opgenomen met T-mobile. Ik had een vraag over een betaling, diegene waar ik mee sprak heeft mij keurig geholpen aan het einde werd mij verteld: ‘Meneer u contract loopt af u komt in aanmerking om u contract te verlengen.’ Ik was natuurlijk erg enthousiast dat ik een nieuw toestel mocht uitkiezen. Die heb ik vervolgens keurig ontvangen. Een paar week geleden kreeg ik een nota met een nummer wat niet bij mij bekend was. Er werd via de telefoon verteld dat ik mijn contract mocht verlengen en nu heb ik twee contracten, waar ik niet van gediend ben. Ik heb nog nooit gebruik gemaakt van een ander nummer, behalve mijn eigen dat is 06-28717039.

Ik ben hier nu inmiddels al drie weken mee bezig. Ik heb vaak gebeld met onder andere El Yadee uit Den-Haag. Zij zou mij terugbellen maar dit is niet gebeurd. Vervolgens heb ik weer zelf contact opgenomen, kreeg meneer Nederhoff aan de lijn. Hij zou mij ook terugbellen, ook dat is helaas niet gebeurd. Vorige week, 21 januari, heb ik Eline de Wei gesproken. Zij heeft een klacht voor mij ingediend, wat maximaal zeven dagen zou duren. Het is vandaag de 29ste en er is nog steeds geen contact met mij opgenomen. Ik heb veel geduld maar dit raakt nu wel langzamerhand op. Beloftes worden niet waar gemaakt!

Bij deze dien ik een klacht in en ik hoop dat deze serieus in behandeling wordt genomen want zo ga je niet met klanten om! Ik betaal al maanden lang voor mijn eigen nummer en ik eis een onmiddelijke ontbinding van alle contracten op mijn naam, behalve van het eerdergenoemde nummer. Zo niet, dan overweeg ik juridische stappen.

Sherwan Shawkat
06-28717039

Ontbinding van alle andere abonnementen behalve "06-28717039"

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sjerwan