Klacht: Beter Slapen?

op 18 mei 2020 over Beter Bed in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geacht management van BETER BED.
Gisteren, zondag 3 mei reed ik toevallig langs een filiaal, Anthony Fokker weg, Amsterdam.
Zo’n, minimaal,20 jaar geleden heb ik daar een twee persoons bed met Auping onderstel gekocht
Omdat de linker bodem, achter niet meer werkt
liep ik naar binnen om advies te vragen.
Kreeg een kaartje met service nummer van een jonge man.
servicenummer, 0413338800
naam, Kema Dunders
Vandaag 4 mei gebeld
Meneer kwetterde het vogeltje van de service dienst is al oud. Daar kunnen we niets meer mee.
Op mijn vraag of ik iemand van het management kon spreken werd giechelend gereageerd en opgehangen.
Daarna kreeg ik een ingesprektoon.
Welk SPELLETJE wordt hier GESPEELD.
Buiten het probleem van een niet reageert links achtelstel.
Hoe durft u jonge mensen te begeleiden in het aannemen van een
dergelijke ONBESCHOFTE attitude.
U als BETERBED MANAGEMENT moet toch beseffen dat u meewerkt aan het ‘invalide’ maken
van jonge mensen.
Ben zéér geïnteresseerd in uw reactie als u überhaupt al de moeite neemt (moet heeft) om te reageren.
drs. J.C Blok
Oranje Nassaulaan 6F
Amsterdam

Gewenste Oplossing:

Waarneer ze hun service verlenen in advies vorm

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beter Bed over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Beter Bed in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door hansblok