Klacht: Zeer ontevreden

op 29 maart 2018 over Beter horen in de categorie Zorghulpmiddelen

Bij uw filiaal te Tilburg, dr Deelenlaan, schafte ik Resound hoortoestellen aan. Zeer ontevreden daarover. Hoorapparaat opgestuurd omdat deze niet naar behoren functioneerde. Receiver opgestuurd. Nieuwe voor gekregen.
Weer niet naar behoren functioneren. Nieuwe toestellen gekregen. Ook deze zeer slecht. Eén kant werkt soms niet. Ik naar filiaal. Door dame te woord gestaan. Die vertelde mij dat ik naar de huisarts moet omdat ik teveel oorsmeer heb. De huisarts verbaasde zich om dit verhaal. De oren zagen er keurig uit. Gisterenmiddag viel rechts uit. Nieuwe batterijen en filters erin gedaan. Niets dus. Gisterenavond werke de rechter nog niet.
Heden ochtend deden ze het ineens. IK WORD ER SCHIJTZIEK VAN !!
Graag nieuwe apparaten van een ander merk of mijn geld terug. Overigens niets dan lof over Jos Maasdonk!!

Graag nieuwe van een ander merk og geld terug. Ook verwacht ik een vergoeding voor het openeer rijden.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beter horen over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Beter horen in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beter horen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Beter horen

Heeft op 25 mei 2018 om 15:46 geantwoord

Geachte heer Boogers,

U heeft inmiddels nieuwe hoortoestellen en vanuit onze winkel hebben wij vernomen dat ze u goed bevallen.
Uiteraard zien wij u graag weer als een tevreden klant en wij zijn blij dat we tot een passende oplossing zijn gekomen.
Wij wensen u veel hoorplezier toe met de nieuwe hoortoestellen!

Beter Horen Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Rene19r9