Klacht: weer voor niets voor de deur gestaan

op 01 november 2019 over Beter horen in de categorie Zorghulpmiddelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn hoortoestel is een stukje afgebroken , ik dacht het weg te brengen, maar stond voor een dichte deur het toestel is nog geen twee jaar oud,

de service is van af het begin af aan al bij de aanschaf slecht dan is er een ziek dan zijn we op vakantie, nooit de zelfde medewerker, ik heb al heel wat keren voor een dichte deur gestaan.

dit is uw filiaal in Nieuwerkerk ad IJssel

Gewenste Oplossing:

als de winkel open is en er een vaste medewerker is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beter horen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Beter horen in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door yvonne lexmond