Klacht: ongehoord gedrag

op 14 september 2019 over Beter horen in de categorie Zorghulpmiddelen

Ik heb een gehoortoestel besteld voor mijn vader 96 jaar oud, doof en slechtziend. Beter horen heeft zijn toestel thuis gebracht en samen met de factuur achtergelaten. Ik was perplex over het te betalen bedrag, wat blijkt zij hebben het toestel afgeleverd, incl 2x verzekering de volgende dag ander toestel a 65 euro per stuk en een tv versterker a 200 euro, schoonmaakset a 14,95, tang tbv oprekken slangetje a 9,95 en een cleaner spuitbus a 9,95. dus 345 euro aan niet gevraagde spullen. Mijn vader had niet eens gezien dat ze een tv versterker achter de tv geplaatst hadden. ik vind dit ongehoord. Niet alleen voor mijn vader maar die kosten worden ook opgenomen in de totaal rekening naar de zorgverzekeraar?

Ik heb gevraagd of beter horen mij wilden contacten binnen een week voor een oplossing, ik heb niets van hun vernomen. Ik vind dit misleiding van een ouder persoon en onterecht handelen en onzorgvuldig naar de zorgverzekering. Ik hoop nog steeds op een oplossing

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beter horen over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Beter horen in behandeling genomen

Beter horen

Heeft op 19 september 2019 om 16:43 geantwoord

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beter horen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Radjaram