Klacht: ondeugdelijk oorstuk

op 25 juni 2014 over Beter horen in de categorie Zorghulpmiddelen

op linker oor gehoorbeschadiging ik hoor geen hoge tonen.
lage tonen geven geen problemen. Maar door een foutief oorstuk moet ik het hoorapparaat uitdoen om een telefoongesprek te kunnen voeren.
En buiten hoor ik helemaal niets omdat het probleem zgn werd verholpen door de lage tonen versterken.
Rechteroor hoge tonen en lage tonen voor 85 % kwijt. Resultaat buiten is dat apparaat onbruikbaar/gevaarlijk.

Alle gegevens over voorgaande hoortoestellen en oorstukjes moeten in het archief van Beter horen Struytsche Hoek te Hellevoetsluis aanwezig zijn. Voorheen was het perfect.
Een echte audicien die weet hoe zo'n oorstukje gemaakt moet worden.

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beter horen over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Beter horen in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beter horen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Beter horen

5 jaren geleden - Geachte heer Olislagers,Onze winkel heeft inmiddels contact met u opgenomen om uw klacht op te lossen. Mocht er in de toekomst nog navolging nodig zijn, bent u altijd van harte welkom.Met vriendelijke groet, Beter Horen Klantenservice

Beter horen

Heeft op 07 juli 2014 om 11:59 geantwoord

Geachte heer Olislagers,

Beter Horen Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Sauer