Klacht: lange wachttijd

op 16 september 2018 over Beter horen in de categorie Zorghulpmiddelen

hallo
ik ben 17 augustus gevallen en ben toen 1 hoorapparaat verloren,dat was op een vrijdag ben maandag 20 augustus meteen naar beterhoren gegaan,daar alles verteld en toen moest er een nieuwe afspraak gemaakt worden toen kon ik 11-sept komen ben er geweest moet er een aanvraag ingevuld worden voor nieuw hoorapparaat.kan dat niet meteen toen ik 20 augustus daar was voel me een beetje voor de gek gehouden,door jullie en weet je wat het is als je 2 xeen herseninfarkt hebt gehad om dan naar jullie te moeten blijven lopen,staat iedere keer ander personeel in de winkel krijg je nog een grote bek dat andere klanten er zich mee gaan bemoeien en zegge dan je hebt groot gelijk dat je het zeg want het is zo,nou kan ik donderdag 20 sept,als het goed is mijn hoorapparaten gaan halen,als ze binnen zijn 11sept besteld dus ik ga er van uit van wel,hopend dat je hier iets mee doet, ik heb ook nog reserve hoorapparaat gehad maar heb ik terug gebracht want dat ging niet mvg anneke

hoi dat ben ik als ik fantsoenlijk geholpen word niet overal zo lang op moet wachten en en beetje naar de mensen kijken hoe hun situatie is grt

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beter horen over deze klacht.

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Beter horen in behandeling genomen

21 uur geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beter horen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Beter horen

Heeft op 21 september 2018 om 15:38 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door annievdlaak