Klacht: gemis van medewerker Cornée De man

op 14 januari 2013 over Beter horen in de categorie Zorghulpmiddelen

Vanaf het allereerste begin van mijn hoorapparatenleven was ik in contact met Cornée de Man in Utrecht. Eerst Bilstraat en later Burgermeeste Reigerstraat. En Cornee is gestopt een paar maanden geleden, elders gaan werken. Dat is zijn goed recht. Helemaal. Maar nu ben ik onthand, want ik ken zijn niveau. Hij zocht voor mij het beste om toch aan het werk te blijven. En nu is er niemand van zijn kaliber (nog niet) om hem te vervangen. En ben k totaal onthand.

Eerste zou natuurlijk zijn dat Cornée terug komt, maar tweede zou zijn dat ik word gezien in mijn categorie: niet bejaard, maar volop in een werkzaam leven en dus zeer gebaat bij snelle aanpassingen, maar ook een prof. meedenken over aanpassingen (en vergoedingen) in mijn baan, opdat ik aan het werk blijf. Dat was wat Cornée deed. En ik neem het hem kwalijk dat ik geen afscheid van hem kon nemen.

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beter horen over deze klacht.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Beter horen

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Beter horen in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beter horen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door boevwi