Klacht: Geen service thuis in Waddinxveen

op 23 september 2019 over Beter horen in de categorie Zorghulpmiddelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn vader van 93 die niet mobiel meer is wacht nu al drie weken dat een medewerker van Beter Horen belt om een afspraak te maken voor bij hem thuis. Ondanks dat één kant kapot is wordt ik maar niet terug gebeld. Hele slechte service dus. Mijn vader woont in Waddinxveen en heeft nog garantie op de toestellen.

Gewenste Oplossing:

Indien er iemand spoedig bij mijn vader langs gaat om te kijken en te meten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beter horen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Beter horen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beter horen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Beter horen

Heeft op 25 oktober 2019 om 10:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door reinn