Klacht: Factuur betaald , niet geleverde domes

op 19 juli 2018 over Beter horen in de categorie Zorghulpmiddelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In 2012 voor ruim 4300 euro 2 gehoortoestellen gekocht,hiervoor ook reeds 3 x.
Op factuur stond een post van 100’euro voor 30 maand geleverde domes.
Deze zijn nooit geleverd derhalve vroeg ik die teveel betaald 100 euro terug.
Dit kan niet omdat het zolang geleden is
Ik ben hierover nooit geïnformeerd door beter horen.

Zij zijn niet bereid om dit terug te betalen
Toekomstige klanten pas op dat je niet bedrogen wordt

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als een en ander wordt opgelost

Dwz terugbetalen ook al is het maar 100 euro

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beter horen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Beter horen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beter horen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Beter horen

Heeft op 07 augustus 2018 om 13:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 13 augustus 2018 om 17:12 geantwoord

eerst dit probleem oplossen dan vervolg voor nieuwe apparaten
indien niet opgelost dan komt hier een vermelding in het bondsblad van gepensioneerde militairen waar u veel klanten heeft.dit is geen dreigement maar een belofte.
we hopen toch nog op een goede afloop.

Bericht van Beter horen

1 jaar geleden - Geachte heer Steen,Wij zullen u via een privé bericht over de e-mail een reactie sturen met een bijlage.Met vriendelijke groet,Beter Horen Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Nietbekend2