Klacht: Beter Horen service?

op 17 december 2014 over Beter horen in de categorie Zorghulpmiddelen

Beter horen heeft service hoog in het vandaal staan als je de reclame mag geloven. Het probleem: Vanwege hoorproblemen gebruik ik hoorapparaten. Toch kan ik de tv niet verstaan. Hiervoor heb ik een apart kastje gekocht die het geluid van de tv streamt naar mijn hoorapparaat.
De voedingsaansluiting is echter los gegaan en ik ben vandaag naar het filiaal van Beter Horen in Meerssen gegaan met de verwachting dat ik een tijdelijk apparaatje van Resound kon lenen. Ik ga ervan uit dat dit echte service is totdat mijn eigen resound gerepareerd is.
Bleek volledig onmogelijk. Gevlog is nu dat ik dagen geen tv kan volgen. Met de vooruitzichten van de vrije dagen zou dit een enorme beperking zijn. Het paaraatje is een paar maanden oud en valt volledig onder de garantie. Ik zit nu met een probleem en kan niet begrijpen dat een bedrijf zich zo opstelt. Is dit service.??? Men moest zich schamen.

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beter horen over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Beter horen in behandeling genomen

Bericht van Beter horen

5 jaren geleden - Geachte heer Beaulen,Uw melding wordt direct in behandeling genomen en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.Met vriendelijke groet, Beter Horen Klantenservice

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beter horen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Beter horen beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht Jean1

5 jaren geleden - De oplossing bestaat uit het lenen van een demo-model. Ben nu geholpen. Het filiaal deed alsof men niets van de klacht wist. Ik ben dan ook van mening dat indien ik de klacht niet geplaatst had men mij nu bijna een week en met de kerst voor de deur verstoken had van het verstaan van de tv. Dat goedhorende mensen zich niet realiseren wat het betekent om niet te horen valt me vaak op. Van Beter Horen mag men toch meer expertise verwachten.

Bericht van Beter horen

5 jaren geleden - Wij vinden het vervelend dat de heer dit zo ervaren heeft en hebben inmiddels rechtstreeks naar de heer Beaulen gereageerd.

Reactie van de melder van de klacht Jean1

5 jaren geleden - Naar aanleiding van de reactie van beterhoren d.d. 6 januari kan ik alleen maar mijn ongenoegen uiten. Men heeft inderdaad gebeld met mijn vrouw met vragen over de klacht en een verdere oplossing. Ik was echter niet thuis en men zou terugbellen teneinde de zaak recht te zetten. Helaas geen reactie meer. Overigens is het apparaatje nog niet terug uit reparatie. Zonder klacht.nl zou ik inmiddels enkele weken geen tv meer kunnen verstaan. Duidelijke leerpunten voor beterhoren. (wordt vervolgd)

Alle klachten die gemeld zijn door Jean1