Klacht: Arrogantie van Beter Horen Almere Buiten, met name door eigenaresse

op 19 maart 2019 over Beter horen in de categorie Zorghulpmiddelen

Tijdens de testperiode was ik niet tevreden over het hoortoestel wat Beter Horen in Almere Buiten mij had meegegeven. Ik ben hiervoor geholpen door 2 dames. De oudste van de 2, ene Cobie, was er opdringerig. Kennelijk was zij ook de eigenaressebedrijfsleidster van de zaak in Almere Buiten. Ze was zeer nors, ook tegen de dame die (naar mijn mening) nog niet zo lang bij Beter Horen werkte en dus nog niet zelfstandig werkte. Deze Cobie bitste zowel de dame die mij had moeten helpen alsmede mij met enige regelmaat af. Wanneer de andere dame iets vroeg over, bijvoorbeeld, de afstelling van de toestellen en waarvan ik dacht: dat lijkt me een goed idee om te proberen. Dan reageerde deze Coby zeer arrogant met: dat gaan we niet doen. De andere medewerkster had haar mond maar te houden. Logisch want je bijt niet in de hand die je voedt.
De druppel was de TV streamer, die het geluid van TV direct naar je toestellen stuurt. Na dit thuis te hebben aangesloten, werkte dit niet. Dat wil zeggen: ik hoorde totaal geen verschil. Cobie ging het in de zaak proberen, al weet ik niet of ze het apparaat gebruikte wat al aangesloten stond of het apparaat wat ik had meegekregen. In ieder geval werkte dat wel…. zelfs zo goed dat Cobie het volume voluit had gezet waardoor een oorverdovend lawaai mijn oren vulde. De pijn was onverdragelijk en ik zei: zachter, zachter alsjeblieft. Haar reactie was weer als door een wesp gestoken: Ik ben er helemaal klaar mee, bitste ze me toe.
Toen is bij mij het licht uit gegaan. Ho eens even heb ik haar gezegd. ik kom als klant in uw winkel en ben er niet van gediend om zo te worden geschoffeerd. Vervolgens heb ik gezegd voor mij is het nu ook klaar, zoek het uit met je apparaten en ik heb boos de winkel verlaten. Ik ben werkelijk nog nooit zo onbeschoft behandeld. Ieder moet het voor zich weten en heb je geld teveel en laat je je graag afsnauwen, ga dan vooral naar Beter Horen in Almere Buiten!! Beter Horen is overigens één van de duurste audiciens (verzekering, afstandsbediening, droogbox en streamer kwamen me alsnog op ruim 400 euro. Die ga ik nu bij een andere audicien besteden, iemand die wel weet hoe je je klanten hoort te behandelen.

Niet. Want ik zal nooit meer een voet over de drempel van Beter Horen zetten. Ik heb nog wel een tip voor ze: Stuur die Cobie met pensioen en laat haar haar gif spuien in een verzorgingstehuis. Dit gaat beter horen beslist klanten kosten. Nu in ieder geval 1, ik.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beter horen over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Beter horen in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beter horen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Beter horen

Heeft op 25 maart 2019 om 12:36 geantwoord