Klacht: Afstellen van 2e handse gehoorapparaten 300e pff afzetters

op 08 mei 2018 over Beter horen in de categorie Zorghulpmiddelen

Ik heb via marktplaats 2mnd gebruikte gehoorapparaten gekocht met bon en boekjes erbij.. zijn 281217 gekocht bij beter horen…. nu vragen de oplichters 299e voor hoorstestafstemmen op mijn gehoor… terwijl schoonenberg
Maar 50e vraagt.

Als ze met een normale prijs komen ....

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beter horen over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Beter horen in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beter horen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Beter horen

Heeft op 18 mei 2018 om 09:57 geantwoord

Heeft op 18 mei 2018 om 10:17 geantwoord

Vind je 299e voor het afstellen op gehoor wel een goede prijsstelling? ?

Bericht van Beter horen

2 jaren geleden - Geachte heer Bloem,Graag leggen wij uit hoe wij aan deze prijs komen.Uw persoonlijke hoorwensen, voorkeuren en de mate van gehoorverlies zijn bepalend voor de hooroplossing die het beste bij u past. De juiste hooroplossing is dus altijd maatwerk. Voor het aanmeten en afstellen van reeds gebruikte hoortoestellen en het eventueel leveren van op maat gemaakte oorstukjes enof externe luidsprekers hanteert Beter Horen de volgende tarieven : Voor 1 hoortoestel : € 199,- Voor 2 hoortoestellen : € 299,- Eventueel bijkomende kosten : Oorstukje op maat € 70,- per stuk Externe luidspreker € 50,- per stuk Voor dit bedrag krijgt u: - uitgebreide gehoormetingen (voor- en achteraf) - persoonlijk advies m.b.t. uw gehoorverlies - het instellen van het hoortoestel op het juiste niveau - altijd volledige service en nazorg om het hoortoestel goed te laten functioneren - gratis reparaties zolang het hoortoestel niet ouder is dan 5 jaar.Voor verdere informatie en uitleg verwijzen wij u naar de winkel.Wij vertrouwen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en staan graag voor u klaar om u van dienst zijn om u een oplossing op maat te verschaffen.Met vriendelijke groet,Beter Horen Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Gerard bloem