Klacht: Afspraak niet nakomen.

op 30 september 2014 over Beter horen in de categorie Zorghulpmiddelen

Mijn Vader heeft sinds 6 maanden ruim 2 gehoorapp. Er is beloofd dat er goede service zou zijn, nou dat is 3 maanden goed gegaan. Na de betaling ging het berg afwaarts. Hij wacht nu alweer ruim 4 weken tot er iemand komt. We zijn ook al bij het bejaarden tehuis, de Schuilhoeve in Badhoevedorp geweest waar iemand van jullie aanwezig moet zijn. Helaas was deze man op vakantie en daar valt en staat het het waarschijnlijk bij Beter Horen.Er is dan niemand anders.Na een telefoon te hebben in gesproken duurt het ruim een week voor er iemand terug belt en een afspraak maakt voor over twee weken. Dan zijn er inmiddels 3 weken om.En dan denken we komt er iemand, helaas op de dag van de afspraak, worden we afgebeld want de persoon moet naar het hoofdkantoor. Vreemde zaak. Als het goed is komt hij nu volgende week. Ben benieuwd, ik kom zelf elke keer uit Egmond naar Badhoevedorp en helaas voor niets. Volgende week zijn we 4 weken verder en ik vind het een grote schande dat er met een man van 86 jaar zo wordt om gegaan.

Wij zijn tevreden als wat er bij de verkoop beloofd is, wordt na gekomen.

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beter horen over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Beter horen in behandeling genomen

Bericht van Beter horen

5 jaren geleden - Geachte mevrouw ter Hofstede,Wij betreuren de gang van zaken en er is inmiddels actie ondernomen.Met vriendelijke groet, Beter Horen Klantenservice

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beter horen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr ter Hofstede