Klacht: Beter comunisere

op 19 juli 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Als je aan 2 mensen personeel van ariva vraagt waar je heen moeg voor wen vervangde bus en ze denken te weten welke kant van het station de voorkant is maar ze zeggen allenbij de andeden kant. En als trein niet rijden zetten juillie te wining bussen in als vervangend treinverkeer . En volgs mjj denken juillie dan van ns en prorail regelen hef wel daar

Als er duidelijkeren afsprake worst gemaakt en meer bussen in zetten als de treinen weg vallen en meer bussen

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 19 juli 2017 om 21:51 geantwoord

Beste Brandsje,

Ik begrijp uit jouw reactie dat je niet tevreden bent over hoe het gegaan is met het treinvervangend vervoer en de communicatie hiervan naar aanleiding van de trein uitval door bliksem inslag.

Ik vind het jammer te lezen dat je 2 verschillende antwoorden kreeg over de vertrekplaats van de bussen. Ik begrijp dat dit voor verwarring zorgt. Excuus daarvoor.

Wat betreft bussen inzetten is het niet zo makkelijk als je doet voorkomen. Op het moment dat er een ongeplande stremming is moeten we derden gaan benaderen die touringcars rijden. Zij moeten op dat moment wel bussen beschikbaar hebben. Soms is het zo dat we 3 of 4 verschillende bedrijven hebben rijden bij een stremming. We doen er dus alles aan om zoveel mogelijk bussen te regelen voor de reizigers. Echter als er niet meer bussen beschikbaar zijn dan moeten we roeien met de riemen die we hebben.

Sorry als dit voor een langere reistijd heeft gezorgd. Ik zal je feedback over de communicatie op het station intern melden. Dankjewel daarvoor.

^SH
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Brandsje