Klacht: betalling

op 26 mei 2020 over Vattenfall in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

goeie avond

ik wil graag klacht in dienen, over mijn betalingen wat ik elk keer te veel moet betallen , ik betaal namelijk elk maand me factuur ,
door een maand mis verstand zijn en zo veel incasso koste gekomen wat niet klopt zonder elk reden en daar bij dienen jullie mijn geen maand bedrag aan die ik kan betalen ik kan het bedrag niet in een keer betallen dat heb ik ook uitgelecht en incasso kosten wil ik weg ik betaal al zo veel elk maand ik kan me bank afschrifte stuuren dat ik elk maand heb betaalt

Gewenste Oplossing:

als er een oplossing komt en geen extra onnodige kostes ik ben al bezig met scheiding ben alleen staant dus het lukt niet alles in een keer te betallen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vattenfall over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vattenfall in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vattenfall een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vattenfall

Heeft op 26 mei 2020 om 15:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste gamzee2,
we lezen je klacht op deze website. We zien gelukkig dat je inmiddels al contact hebt gehad met ons.De afspraak die via de klantenservice is gemaakt is de enige optie. We sluiten daarom de klacht op deze website en wensen je een fijne dag verder.

Groet, Joeri

Groet, Joeri

Alle klachten die gemeld zijn door gamzee2