Klacht: betalingsverzoek welke reeds is betaald

Frisian98 op 14 september 2021 over Novalnet AG in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb onlangs geld terug gestort wat ik eigenlijk wel had moeten betalen. Hier een mail van gekregen en deze dus uiteindelijk betaald. Echter blijft nu telkens een betaalverzoek terugkomen van 120,54 welke ik tot 2 keer toe al heb over gemaakt. Tweede keer met vermelding van ( ID 73WH4XX1) wat zou betekenen dat er niet nog meer kosten in rekening worden gebracht, omdat ik geen account meer heb. Echter als ik dat reageer krijg ik een mail waar in wederom wordt verteld dat ik onmiddellijk 120,54 moet overmaken, echter dit dus al 2 keer gedaan. graag hulp

Als ik niet meer mails krijg met kosten omdat alles nu betaald is en ik geen account meer heb

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Novalnet AG in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Novalnet AG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Novalnet AG

Heeft op 15 september 2021 om 09:53 geantwoord

Hallo Frisian98,

Dit is het Novalnet payment-support team. Wij zijn verantwoordelijk voor vragen van klanten bij Novalnet.
Vanwege de regels voor gegevensbescherming kunnen we de gegevens over uw gebruiker of betalingsgegevens niet delen op dit platform.
Houd er rekening mee dat u altijd contact moet opnemen met de websiteprovider (van wie de bestelling is geplaatst) om uw abonnement te annuleren of u moet ons in ieder geval op de hoogte stellen bij Novalnet (op [email protected] of neem telefonisch contact met ons op tijdens onze werkuren op 49 89 923 068 329) als u problemen ondervindt met de websiteprovider, zodat we de nodige maatregelen kunnen nemen. Wij helpen u graag verder.
U kunt de link https://card.novalnet.de/ volgen om meer informatie te krijgen over een factuur ontvangen van of een bedrag afgeschreven door Novalnet AG of om een bestaand abonnement te beëindigen.
Tot slot willen we u erop wijzen dat Novalnet AG een Payment Service Provider is, en alleen verantwoordelijk is voor de verwerking van de betaling voor de website (van wie de bestelling is geplaatst), maar niet voor de inhoud, diensten of goederen van die website. Mocht u nog vragen hebben over de inhoud, diensten of goederen van die website, neem dan direct contact op met de aanbieder van de website. Contactgegevens zijn meestal te vinden op de website (waar u zich heeft geregistreerd).

Ons Payment Support Team hoopt snel van u te horen!

Uw Novalnet-team
[email protected]

49 89 923 068 329 (Mo - Fr, 9:00 uur - 13:00 uur)

Alle klachten die gemeld zijn door Frisian98