Klacht: Betalingsregeling

op 18 mei 2020 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

24-04-2020 heb ik bericht gekregen over achterstallige betalingen, hier heb ik voor gebeld, ik was helaas niet in de gelegenheid om de rekening in een keer te betalen op dat moment, mijn intentie was om uitstel te krijgen. Meneer aan andere kant van de lijn heeft bij een betalingsregeling aangeboden en aangegeven dat de procedure on hold wordt gezet zolang de regeling nog niet goed of afgekeurd is. Opeens krijg ik toch een aanmaning en is er een rekening doorgezet naar een incasso bureau. Logischerwijs neem ik wederom contact op, Sjarlene verteld doodleuk dat de procedure altijd gewoon door loopt en dat er niks is wat ze kan doen. Dit herhaalt ze 7 keer, Ik begon op een gegeven moment te twijfelen of ik niet met een computer sprak aangezien ze dat alleen maar bleef herhalen. Er vervelend om niet gehoord te worden en ook alleen maar weerstand te merken bij iemand die betaald wordt om toch mee te denken en klanten te helpen. Dit is niet door haar gedaan.

Ik zou het erg prettg vinden als er toch een een passende oplossing gevonden wordt zoals een regeling of uitstel van betalen, zoals ook afgesproken was.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Oxxio over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oxxio

Heeft op 19 mei 2020 om 14:42 geantwoord

Goedemiddag,

Ik heb u net geprobeerd telefonisch te bereiken maar helaas is dat niet gelukt.
Onze excuses voor het ongemak.
De rekening van maart ligt helaas al bij het incassobureau, waardoor ik hier niets meer mee kan. Voor de rekening van april wil ik graag wat met u regelen.
Einde van de middag, rond 17.30 uur, zal ik u nog even proberen te bereiken om tot een gepaste oplossing te komen.

Dick - Oxxio Webcare

Heeft op 19 mei 2020 om 14:44 geantwoord

Er is 6 mei j.l. iets met mij afgesproken, was erg blij met die oplossing en nu krijg ik alleen maar te horen dat dat niet kan. Heel vervelend.

Bericht van Oxxio

4 maanden geleden - Goedemiddag,Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Zoals beloofd is je fles rosé onderweg.Met vriendelijke groet,Dick - Oxxio Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Blabla12345