Klacht: betalingen van de factuur

op 15 mei 2021 over Feenstra in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

hier wil ik even laten weten dat de factuur al 3 extra betaald is en dan nog steeds brieven sturen dat het moet worden betaald en ook de lef hebben om meteen incasso kosten rekenen en in de brief neer zetten dat men binnen 3 dagen moet betalen ( wat ik wel heel grappig dat je die brief ALTIJD 3 a 4 dagen pas binnen komt.

Gewenste Oplossing:

ik wil mij geld terug van al de extra betaalde bedragen en de incassokosten ( en als het aan mij ligt zelf nog geld toe van al het gelede schade van hun ) en ik wil dat Feenstra EENS hun eigen administratie in orde maken

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Feenstra over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Feenstra in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Feenstra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Feenstra

Heeft op 18 mei 2021 om 13:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Wensink,

Hierbij willen wij u bedanken voor uw bericht. Om uw bericht inhoudelijk te kunnen behandelen hebben wij de verantwoordelijke afdeling binnen onze organisatie benaderd om dit nader te bestuderen. Zodra wij meer informatie hebben ontvangen zullen wij u per e-mail nader informeren.

Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Feenstra Webcare

Heeft op 23 mei 2021 om 20:33 geantwoord

is totaal niet opgelost en dan ook nog een mail sturen dat IK met bewijzen moet komen en ook durven te zeggen dat ze aanmaningen hebben gestuurd die bij mij huis nooit ontvangen hebben !!!! en volgens hun staan die nog steeds open wat wel heel raar is dat die 2 X betaald is 1 van de stadsbank en 1 van ABN bank !!

Alle klachten die gemeld zijn door gerdawensink