Klacht: Betalingen gedaan en geen goudstandaard ontvangen

op 24 april 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Op 13 april 2017 en 24 april 2017 heb ik 100 goudstaven betaald en niet ontvangen. Dus in totaal 200 goudstandaard.
SEPA iDEAL
IBAN: NL12ABNA0418816565
BIC: ABNANL2A
Naam: FACEBOOK COM BY ADYEN
Omschrijving: 4714920907956212 0
030002045204132 1277958525652467
Kenmerk: 13-04-2017 15:41 003000
2045204132

Als ik 200 goudstaven krijg bij geschreven of mijn geld terug.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Adyen

2 maanden geleden - Geachte Heleen de Wit van Soestbergen, Dank voor uw bericht aan Adyen. Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen, terugboekingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan. De bijgevoegde betalingsomschrijving laat zien dat uw betaling goed is doorgekomen. Voor vragen over de bestelde goederen willen wij u verwijzen naar de Support pagina van de merchant. In dit geval dus Facebook. Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers Met vriendelijke groet, -- Adyen Support support@adyen.com www.adyen.com

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 25 juli 2017 om 01:07 geantwoord

Klant de mogelijkheid geboden om te onderzoeken bij wie de bestelling geplaatst is. De betaling gaat alleen via Adyen, waarbij Adyen geen inzicht heeft in de goederen die de klant bij de merchant besteld heeft. Voor vragen over de status van de goederen moet de klant altijd bij de merchant zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door Heleen de Wit van Soestbergen