Klacht: betalingen en slecht beeld

op 20 mei 2016 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

hallo ik heb nog steeds het zelfde pakket zo lang ik lid ben en moet nu elkemaand steeds meer betalen terwijl ik het hd kastje al een dag later terug gestuurd heb want ik had steeds slecht beeld op tv naar 1 jaar is er een monteur geweest en nu is het beeld goed met het kastje wat ik zelf had van de ziggo wat toen door u bedrijf was overgenomen maar ik heb nu al een jaar lang voor slecht beeld betaald en moet nu ook nog steeds meer betalen terwijl ik niets verandert heb dat vind ik niet kloppen hoop dat u dit alles is naar kijkt want als het zo blijft dat zeg ik het op

Gewenste Oplossing:

dat er is goed naar gekeken word waarvoor ik moet betalen en of ik nog een compensatie tegemoet kan zien naar al het bellen over de klachten die ik een jaar lang heb gehad

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Caiway

10 maanden geleden - Beste heer / mevrouw Kerssies, Wij hebben u een reactie toegestuurd via e-mail. Wij wachten u reactie af. Met vriendelijke groet, Jeanine Caiway Webcare Team

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 23 mei 2016 om 09:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door williekerssies