Klacht: Betalingen

op 08 februari 2018 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wil dit nu zeker melden door tele2 onderzoek is gebleken dat hun netwerk bij mijn adres zeer slecht is hun fout ook erkend nu is mijn contrackt ook ontbonden maar moet ik de telefoon die ik kreeg in 1x terug betalen er is geen mogelijkheid om deze aftelossen nu loopt het bij de deurwaarder
krijg ik van hun een brief en er staat leterlijk Inmiddels is uw contract beëindigd wegens wanbetaling wie heeft hier al een mee te maken gehad
ben hier niet van gediend

Gewenste Oplossing:

redelijke oplossing maar dat gaat niet bij tele2 als wandbetaler

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Reactie van de melder van de klacht teetje

5 maanden geleden - ga nu met iemand kijken of er stappen ondernomen kunnen worden tegen tele 2 bij het inzien van alle gevens die ik heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door teetje