Klacht: Betaling zoek geen kaarten

op 30 mei 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Via advertentie in het blad NIEUWSPEPER 2 kaarten voor de waterbus besteld. Het bedrag is op 23 mei van onze rekening afgeschreven. Tot 30 mei, geen kaarten opvangen en gebeld naar ARIVA, deze kon onze betaling niet vinden en gaf ons de raad ons geld terug te vragen en nieuwe kaarten te kopen. Toen nog maar eens gebeld omdat wij dat een rare gang van zaken vonden, wederom het zelfde verhaal.

Ik zou graag weten of er meer van deze slachtoffers zijn. Wij moeten van alles bewijs opsturen en maar afwachten of het geld ooit terug komt.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Beste Joop, Wat vreemd dat je nog niets hebt ontvangen. Begrijpelijk dat je het een rare gang van zaken vindt. Ik heb je melding meteen intern uitgezet zodat ze dit goed kunnen uitzoeken. Zodra ik hier meer over weet, hoor je direct van me. Met vriendelijke groet, ^YZ Webcareteam

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Hallo Joop, Ik heb inmiddels een reactie uit de regio ontvangen: "Het klopt dat er een advertentie in het blad Nieuwspeper stond. De kaarten komen niet per post, men heeft e-tickets besteld en deze komen via de mail bij de mensen binnen. Ik kan op de naam Van der Kooij geen bestelling (en dan ook geen betaling) vinden. Als men bestelt en betaald heeft, krijgt men een bevestigingsmail met een ticketnummer." Zou je ons het ticketnummer uit de mail aan ons door willen geven? (Wellicht staat de mail in de map ongewenste email of spambox?) Dan wordt het vanuit de regio verder in orde gemaakt. Met vriendelijke groet, ^DK Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 31 mei 2016 om 13:50 geantwoord

Goedemiddag,

We hebben het lek boven. Je hebt bij de bestelling als emailadres joopreijnhoudt@hotmail.nl opgegeven. (In plaats van .com). Daarom zijn de kaartjes nooit aangekomen. Mijn collega van de Waterbus heeft zojuist de e-tickets naar het juiste e-mailadres gestuurd. Ik wens jullie veel plezier toe met deze kaartjes en natuurlijk een behouden vaart!

^DK
Webcareteam Arriva