Klacht: Betaling vragen voor nooit geleverde diensten en een niet bestaand contract.

op 09 maart 2020 over Message To The Moon in de categorie Telecomwinkels

Ach jongens toch! Schrijf ik eerst een review waarna jullie ons benaderen omdat het allemaal niet helemaal zo gelopen is als zou moeten en beloven dat jullie het allemaal recht zullen trekken als we de review verwijderden, komen jullie doodleuk nog even met een rekening voor ANNULERING van de order! WELKE ORDER? Hadden we in het gesprek niet vastgesteld dat er GEEN SPRAKE was van een order? Dat jullie diensten ook nooit geleverd zijn, want het telefoonnummer is nog altijd onder beheer van XS4ALL en is daar nooit weggeweest, dus HOE rekeningen jullie ANNULERINGSKOSTEN VOOR NOOIT GELEVERDE DIENSTEN WAARVOOR WIJ JULLIE OOK NOOIT DE OPDRACHT HEBBEN GEGEVEN DEZE AAN ONS TE LEVEREN?!?

Hopenlijk begrijpen jullie dat we ook deze rekening á €92,26 van onze levensdagen nooit zullen gaan voldoen.

Edit 06-03-2020: En dan vandaag nog eens bellen om te vragen waarom wij onze rekeningen niet betalen! JULLIE HEBBEN ONS REKENINGEN GESTUURD VOOR DIENSTEN DIE JULLIE NIET AAN ONS LEVEREN EN NA JULLIE VERZOEK OM ONZE EERSTE REVIEW TE VERWIJDEREN ZODAT HET ALLEMAAL RECHTGETROKKEN KON WORDEN HEBBEN JULLIE CREDITFACTUREN GESTUURD!!! EN DAN NU WEER BELLEN WAAROM WE DE FACTUREN NIET BETALEN??!? DE LAATSTE FACTUUR IS NOTABENE EEN ANNULERINGSNOTA ZOALS HIERBOVEN BESCHREVEN, WELK WE ZOALS GEZEGD NEVER NOOIT NIET GAAN VOLDOEN, WANT JULLIE LEVEREN HELEMAAL GEEN DIENST AAN ONS EN ER IS GEEN SPRAKE VAN EEN CONTRACT MET ONS!!!!!!!

SORRY HOOR, OF EIGENLIJK HELEMAAL NIET SORRY, MAAR IK GA HIER MELDING VAN MAKEN KASSA EN KIJKEN OF DE AUTORITEIT TELECOM HIER IETS MEE KAN WANT WE ZIJN JULLIE ECHT HE-LE-MAAL ZAT!!!

Edit 09-03-2020:Hoe halen jullie het in je hoofd om ons vandaag opnieuw te benaderen waar de betaling blijft? KOMT DIT NIET DOOR OF ZO, WANT WE GAAN JULLIE ECHT NIET BETALEN VOOR NIET GELEVERDE DIENSTEN EN EEN NIET BESTAAND CONTRACT!

Message To The Moon blijft bellen over het betalen van rekeningen van nooit geleverde diensten en waarvoor wij nooit een contract met ze hebben afgesloten. Ons telefoonnummer is nog nooit bij hun onder beheer geweest en we wensen niet langer lastig gevallen te worden door dit bedrijf!

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Message To The Moon

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Message To The Moon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rgouw