Klacht: betaling van opgezegde insteekkaart

op 25 juli 2016 over KPN in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb in 9 okt 2015 een van mijn insteekkaart opgezegd.Maar ik betaal het door.Ik zou het bedrag terug willen ontvangen.Ik heb 4 euro extra betaald.Ik heb gebeld om het op te lossen en gepraat met dhr Jeffrey afdeling contracten.In plaats van dat hij samen met mij wilde oplossen heeft hij mij aangeboden om alles gelijk stop te zetten.Ik wil ook klacht indienen voor hem.Ik ben al jaren bij jullie klant zoiets heb ik niet meegemaakt.Ik stuur ook de brieven die ik ontvangen hebt.Graag hoor ik snel mogelijk reactie op mijn klacht.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn geld terug krijgt en een verontschuldiging krijgt van dhr Jeffrey van de afdeling contracten.Van zijn aanvallende reactie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door F.Boran