Klacht: Betaling ryanair

op 02 juni 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Geachte heer/mevrouw,

Gister heb ik een online boeking gedaan bij ryanair, maar ik heb geen bevestiging of iets anders opgestuurd gekregen naar me mail. Wel is het bedrag van mijn bankrekening afgeschreven. De betaling heb ik gedaan via IDeal.
Het kenmerk is: 0030002126596600

Ik vraag me af waar mijn bevestiging enzovoort blijft.

Ik hoor graag van u,

Mvg
A.asbai

Ik ben tevreden als ik een spoedig antwoord krijg en als dit allemaal word opelost.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 19 juni 2017 om 10:46 geantwoord

Geachte heer Asbai,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door Aasbai