Klacht: Betaling niet verwerkt

op 21 juli 2016 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Op 16 juni 2016 een kontrakt aangegaan en per direkt is door iemand anders de eerste betaling gedaan. Het wil bij Simpel maar niet doordringen dat die betaling inderdaad is gedaan. Tot 2 keer toe duidelijk aangegeven wie wanneer en van welke rekening heeft betaald, Simpel blijft ontkennen dat ik betaald heb. En annuleert mijn abonnement. Het gevolg is dat ik nu al ruim een maand helemaal geen telefoon heb. Schande dat ze zoiets SIMPELs niet voor elkaar krijgen.

Per direkt een SIM-kaart krijg opgestuurd en een vergoeding krijg voor een maand niet kunnen bellen en ook niet gebeld kunnen worden. Dat is in deze maatschappij namelijk heel erg lastig.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 21 juli 2016 om 12:48 geantwoord

Beste mevrouw Marcelis,

Naar aanleiding van uw melding heb ik u geprobeerd telefonisch te bereiken, maar dit is helaas niet gelukt.

Ik zie dat er twee nieuwe bestellingen in het systeem staan, waardoor u nog een herinnering ontvangt met een ander ordernummer. De dubbele bestelling is inmiddels geannuleerd. De bestelling die u heeft betaald is dus nog niet geannuleerd.

U heeft een verzoek tot nummerbehoud ingediend voor een nummer dat is afgesloten bij Simpel wegens het uitblijven van betalingen. Het is niet meer mogelijk om dit nummer in gebruik te nemen. Wij hebben u hier meermaals over geïnformeerd per e-mail. Indien gewenst kunnen wij u een simkaart met een nieuw nummer opsturen. Dit kunt telefonisch doorgeven bij onze klantenservice via 088 - 100 5757 (normaal tarief). Deze simkaart ontvangt u dan binnen 3 werkdagen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Casper

Simpel

Heeft op 10 augustus 2016 om 09:52 geantwoord

Warrig en slaat echt nergens op. Ik heb TWEE abonnementen willen afsluiten, ze zijn BEIDE betaald. Er is dus GEEN dubbele bestelling gedaan.

En ik wil graag een bestaand nummer uit de pool van Simpel hebben, dat niet meer aktief is. Dat weet ik toevallig en met de vorige eigenaar van dat nummer heb ik niets meer te maken. Met het nummer echter wel. Wat is er nu zo moeilijk om dat nummer over te zetten?Het IS immers jullie nummer.

Bericht van Simpel

4 maanden geleden - Bedankt voor uw reactie. Ik heb uw gegevens nagekeken en ik zie dat er gevraagd is om contact met ons op te nemen. Ik zie dat dit tot op heden niet gebeurd is. Ik wil u verzoeken om alsnog contact met ons op te nemen, zodat ik uw melding in behandeling kan nemen. Met vriendelijke groet, Laura Simpel

Alle klachten die gemeld zijn door felix007