Klacht: Betaling niet gemaakte reis

op 24 juli 2017 over Expedia in de categorie Online Reisbureaus

Beste, wij hadden een boeking gemaakt voor de periode van 23 april tem 5 mei naar Bali, Kuta.
We zouden verblijven in het Hadi Poetra hotel.
Aan de luchthaven werden we echter geweigerd omdat onze reispassen minder dan 6 maanden geldig waren.
Na een niet zo vriendelijke telefonische bediening met Expedia,konden we volgens Expedia enkel mogelijk de luchthaventaksen terugbetaald krijgen en eventueel iets van het hotel.
Er is een zeer korte mail door Expedia gestuurd zonder de nodige uitleg naar het hotel. Hier kwam geen antwoord op.
Ik heb nadien zelf gemaild en er was een akkoord voor een deel terug te betalen. Dit moest ik doormailen naar Expedia want het hotel kreeg zelf geen antwoord terug van Expedia..
Na meermaals mailen en een automatisch antwoord terug te krijgen in hetde Frans,heb ik nog steeds geen reactie gehad van Expedia. Ook heb ik gebeld maar daar konden ze me weer op niet vriendelijke wijze verder helpen.

Kunnen we aub de terugbetaling van de luchthaventaksen en het deel van het hotel ontvangen? En indien mogelijk het dossier nogmaals bekijken of er toch niet meer mogelijk is?

Wij zijn trouwe klanten van Expedia en willen dit graag blijven.

Alvast hartelijk bedankt voor uw inspanningen.

Vriendelijke groeten,
Corthaut Eva

De terugbetaling van de luchthaventaksen en het deel van het hotel. Graag ook het dossier herbekijken of er meer mogelijk is,zodat we deze reis hopelijk opnieuw kunnen maken zonder het helemaal opnieuw te hoeven betalen.

Bedankt!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Expedia

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Expedia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door EveInWonderland