Klacht: Betaling maar geen reservering

op 03 juni 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb een booking online gedaan bij een hotel in Parijs via booking. Com Het bedrag is betaald via ideal en afgehouden Maar er is geen reservering bekend bij booking.com Ik heb betaald En er staat bij op mijn afschift Adyen wel betaald maar geen hotel Wat gaat er mis ??? Ik heb op 2-6-2017 via ideal betaald Graag uitleg En dat ik alsnog kan gaan naar Parijs. Waar is het bedrag van 112. 50 bvd mvr Damen Rentmeesterhof 231 Te Nijmegen

Als ik mijn bedrag terug heb of dat ik alsnog naar het hotel kan die ik geboekt heb En dat is al vandaag

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 13 juli 2017 om 13:08 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers
Ik hoor het graag als er meer vragen zijn.

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door Wdamen